مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

من گریه کردم و تو خوندی*یکی هست ...تو قلبم*

من لج کردم وتو خوندی*آدم که قسم خوردشو دق نمی ده*

من بغض کردم وتو خوندی* بغضم گرفته وقتشه ببارم*

من تنها شدم و تو خوندی*نگران منی به تو قرصه دلم*

عشقم داشت از پیشم می رفت وتو خوندی*دیدی بی من داری میری دیدی قولاتو شکستی*

عشقم از پیشم رفت وتو خوندی*گریه کن تو می تونی...پیش اون نمی مونی*گریه

می بینی؟؟؟

من با تو زندگی کردم...

وقتایی که حالم خوب بود بلند بلند تو گوشم خوندی* قلبم رو تکراره*لبخند

حالا تو رفتی ومن می گم:دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی...گریه

روحت شاد و یادت گرامی...گریه



نظرات شما عزیزان:

Ar@sh
ساعت9:24---24 تير 1394
اشکمودراوردیییییییی تووووووووووووووو
این دستمال من کوووووووووووووووووووووو؟


عرفان
ساعت18:04---17 تير 1394
سلام.منتظرتم...اما اگه نیومدی شب ساعت ده بیایم.بای

عرفان
ساعت17:44---17 تير 1394
سلام آجی جونم.دلم برات تنگ شده.بیا ساعت شش من حتما میام.باییییییییییی.بووووووووووو ست میکنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, ] [ 15:7 ] [ mahsa ]
[ ]